תרומה
חנות

חוג הידידים

חוג ידידי אלין בית נועם הוא כלי רב עוצמה לגיוס משאבים לטובת קידום מטרות העמותה ולהמשך פעילותה למען אנשים עם מוגבלות. חברי חוג ידידי אלין בית נועם מאמינים, כמונו, שלאנשים עם מוגבלויות קשות יש זכות לחיים מלאים ומספקים בקהילה ככל אדם.

חוג הידידים מסייע לעמותה לגייס את התרומות הדרושות למימון פעילותה, בדרכים מגוונות:

ההצטרפות לחוג ידידי אלין בית נועם אינה כרוכה בתשלום. נשמח לצרף אלינו ידידים חדשים ולעדכן על הפעילויות השונות.

רונן טוב

יו"ר אגודת הידידים

מזה כשנה, מכהן רונן טוב כיו"ר אגודת הידידים של עמותת אלין בית נועם. הוא משקיע את מרצו, ניסיונו הרב וליבו הגדול למען העמותה וחניכיה.

בחייו המקצועיים מכהן רונן טוב בתפקיד יו"ר חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות מיטב, ובעלים ומנכ"ל של "רימונים"- בית שמאגד פעילות של למעלה מ-120 סוכני ביטוח ומתכנני פרישה עצמאיים.

לרונן עבר מקצועי עשיר בתחום הפיננסי במגזר הפרטי והציבורי – הוא כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות, היה משנה למנכל בית ההשקעות מיטב, משנה למנכ"ל חברת הביטוח מגדל, ומשנה למנכ"ל חברת הביטוח כלל.

רונן, שמאז ומתמיד השקיע בתרומה לקהילה, הוביל קרוב לשני עשורים בהתנדבות את אגודת הידידים של בית החולים לילדים ע"ש שניידר, מתוכם עשור שימש כיו"ר אגודת הידידים.

אילנה המבורגר

נשיאת כבוד

לאחר 15 שנים בהן כיהנה כיושבת ראש אגודת הידידים של אלין בית נועם, הוענק לאילנה התואר נשיאת כבוד של עמותת אלין בית נועם.
15 שנים של נתינה מכל הלב ועשייה בצנעה, ענווה ונחישות. אילנה חיברה את העמותה לאנשי ציבור ואנשי עסקים שמכירים בחשיבות פעילות העמותה למען אנשים עם מוגבלות ותורמים בנדיבות מדי שנה.

תודה, אילנה.

תרומתך לאלין בית נועם לא תסולא בפז!

ישראל במלחמה!
חניכי אלין בית נועם זקוקים לעזרתכם

 כדי להמשיך ולפעול בתקופה קשה וכואבת זו.